Branding inwestycji deweloperskiej

Unikalna identyfikacja wizualna dla budynku lub osiedla, dzięki której nie zginiesz w gąszczu konkurencji.

Podstawowym założeniem brandingu jest budowanie świadomości marki. To działania, które mają za zadanie określić i pozytywnie zakorzenić Twoją inwestycję deweloperską i firmę w świadomości potencjalnych klientów. Możesz wybudować najlepsze osiedle w Polsce, jednak nie sprzedasz ani jednego mieszkania, jeśli inwestycja nie wyróżni się na tle konkurencji i nie zdobędzie zaufania wśród odbiorców. Świadomość marki zbudowana na przemyślanych fundamentach pozwoli na stworzenie długotrwałej więzi z klientem i ułatwi działania marketingowe.

Branding rozpoczyna się od stworzenia nazwy (namingu). Dobra, chwytliwa i zapadająca w pamięć nazwa jest znakomitym początkiem aktywności marketingowej. Pracujemy także nad ciekawym sloganem. Później projektujemy logotyp wraz z linią kolorystyczną inwestycji deweloperskiej czy całej firmy deweloperskiej. Na tej bazie jesteśmy w stanie przygotować resztę materiałów marketingowych. Ważne, by elementy takie jak: strona internetowa, ulotki, banery, karty lokali itp. łączyły się w jednym nurcie opartym na głównych założeniach inwestycji mieszkaniowej.

Spójność, która wynika z dobrze zaprojektowanego brandingu doskonale wpłynie na pozytywny wizerunek Twojej firmy. Zbudujesz wśród klientów wiarygodność niezwykle istotną zwłaszcza podczas prowadzenia pierwszej inwestycji deweloperskiej.

Co wchodzi w skład brandingu?

Naming

Przygotowujemy kilka propozycji nazwy inwestycji, które oparte mogą być o lokalizację, cechy charakterystyczne projektu czy tło historyczne regionu. Zaproponujemy slogan reklamowy i zadbamy o to, by do nazwy dopasowana była wolna domena internetowa. Więcej na temat tworzenia nazw możecie przeczytać w TYM artykule.

Logotyp

Tworzymy nawiązujący do założeń i nazwy inwestycji logotyp, który skutecznie sprawi, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna wśród ludzi poszukujących swojego wymarzonego mieszkania.

Linia graficzna

Zaprojektujemy kompletną identyfikację wizualną, czyli kolory, ikony, motywy graficzne, czcionki i wiele innych elementów. Zatroszczymy się o to, by linia graficzna wszystkich materiałów reklamowych Twojej inwestycji była spójna.


Branding to starannie skomponowana całość prezentacji inwestycji. Chętnie pomożemy Ci pozytywnie zapisać się w pamięci Twoich potencjalnych klientów.

Wspieramy właścicieli firmy deweloperskich i menedżerów marketingu w promocji i sprzedaży inwestycji deweloperskich. Porozmawiajmy jakie materiały graficzne najlepiej wspomogą proces zakupowy Twoich klientów.