Karty mieszkań

Małe, ale potężne narzędzie dla marketerów i biur sprzedaży inwestycji deweloperskich.

Karta mieszkania jest podstawą w sprzedaży nieruchomości. Każda osoba zainteresowana zakupem danego mieszkania przede wszystkim przegląda właśnie jego kartę. Nasze karty 3D przedstawiają nie tylko techniczne aspekty mieszkania (wielkość i układ pomieszczeń lokalu, umiejscowienie na piętrze, zestawienie powierzchni), ale również podkreślają cechy szczególne danego mieszkania np. możliwość wydzielenia kuchni, południowy taras, dodatkową łazienkę. Dzięki rzutom 3D pokazujemy mieszkania w piękny, plastyczny i dużo bardziej czytelny sposób niż zrobią to „płaskie” rysunki architektoniczne szczególnie, niezrozumiałe dla większości kupujących.

Karty mieszkań są skutecznym narzędziem pracy z potencjalnym klientem, zarówno w biurze sprzedaży, podczas targów czy w działaniach marketingowych w internecie. To one pomogą przeprowadzić klienta przez proces analizy i wyboru wymarzonego mieszkania. To właśnie kartę zabierze ze sobą do domu i będzie omawiał z rodziną, by podjąć jedną z najważniejszych decyzji życiowych, jaką jest zakup nowego lokum.

Zastosowanie kart mieszkań

Karta mieszkania na spotkaniu z klientem

Nasze karty (szczególnie z rzutami 3D) z powodzeniem mogą zastąpić ulotkę czy nawet katalog. Jeden arkusz, który zawiera komplet informacji o danym mieszkaniu, ułatwiając i przyspieszając jego analizę z klientem, gdy ten często nie ma nieskończonego czasu (targi!) i gdy chce omówić kilka mieszkań. Można na nim łatwo zanotować dodatkowe informację, które później klient będzie mógł przemyśleć na spokojnie.

Karta mieszkania na stronie internetowej

Często to jedyne przedstawienie danego lokalu na stronie inwestycji (szczególnie przy braku dedykowanych podstron mieszkań). Skuteczna zarówno jako bardziej szczegółowe przedstawienie mieszkania, jak również jako sposób na pozyskanie danych kontaktowych od przyszłego klienta za pomocą wezwania do działania, np. „wyślij kartę na maila”.
Sprawdź co jeszcze jest istotnym elementem strony inwestycji.

Karta mieszkania w mediach społecznościowych

Jest doskonałym materiałem marketingowym, który wyróżni się w postach i reklamach. Przyciąga wzrok i natychmiast przekazuje wiele najważniejszych informacji o mieszkaniu, takich jak powierzchnia, piętro czy układ pomieszczeń.


Karta lokalu jest podstawą skutecznej sprzedaży mieszkań. Przekona klienta, że to właśnie Twoje mieszkanie jest dla niego najlepszym wyborem.

Wspieramy właścicieli firmy deweloperskich i menedżerów marketingu w promocji i sprzedaży inwestycji deweloperskich. Porozmawiajmy jakie materiały graficzne najlepiej wspomogą proces zakupowy Twoich klientów.