Historie klientów: Boss Invest Group

Strona inwestycji na domenie firmowej
+ Materiały marketingowe

Sprzedaż pierwszej inwestycji deweloperskiej w 6 tygodni!

Choć deweloper Boss Invest Group ma pięcioletnie doświadczenie w branży nieruchomości, to jednak wcześniej nie realizował inwestycji deweloperskich.

Do tej pory firma koncentrowała się na flipach. Nova Bażantova była pierwszą inwestycją deweloperską, obejmującą 7 segmentów w zabudowie szeregowej w Bytomiu.

Wyzwanie

Sprzedaż pierwszej inwestycji i budowa wiarygodności dewelopera

Choć Nova Bażantova była przedsięwzięciem inaugurującym działalność Boss Invest Group w kontekście kompleksowej realizacji inwestycji deweloperskich, właścicielka firmy zakładała, że projekt ten nie będzie jedyny – w planach jest już budowa kolejnych osiedli. Dlatego tak ważne było, aby w realizacji całego przedsięwzięcia skupić się nie tylko na skutecznej sprzedaży lokali, ale również na takich działaniach, jak tworzenie marki dewelopera

Boss Invest Group trafiła do nas poprzez nasze webinary oraz artykuły publikowane w sieci. Właścicielka firmy uczestniczyła również w szkoleniach dla deweloperów, prowadzonych przez m. in. Jarka Gulewskiego, który często podkreślał, jak ważny w sprzedaży mieszkań czy domów są dobrej jakości materiały reklamowe. To przekonało dewelopera do podjęcia współpracy z Rendart.

Potrzebujesz wsparcia z marketingiem Twojej inwestycji?

UMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

Rozwiązanie

Strona inwestycji deweloperskiej na domenie firmowej

Skoro deweloper Boss Invest Group planował realizację więcej niż jednej inwestycji, doradziliśmy mu stronę typu one-page inwestycji, który promował Novą Bażantovą, ale… na domenie firmowej. Na stronie głównej znalazły się wszystkie informacje na temat nowej inwestycji, a prezentację dewelopera, który nie ma jeszcze obszernego doświadczenia, umieściliśmy w sekcji na dole strony.

Oprócz domeny firmowej, wykupiliśmy również adres novabazantova.pl i wykorzystalismy go w matrialach reklamowych. Adres ten jednak został przekierowany na domenę dewelopera. Często stosujemy takie rozwiązanie w sytuacjach, w których jeden deweloper planuje lub prowadzi realizację kilku projektów.

W ten sposób zaprezentowaliśmy pierwsze przedsięwzięcie, jednocześnie budując markę dewelopera oraz zostawiając miejsce na rozszerzanie zawartości strony o kolejne inwestycje. Kluczowe było również to, że już od tej pierwszej inwestycji strona będzie się indeksować (w Google) co ułatwi działania przy promocji następnych projektów. 

Oprócz strony internetowej inwestycji, przygotowaliśmy także komplet materiałów reklamowych. Mimo kameralnego charakteru Novej Bażantovej, właścicielka firmy zdecydowała się na pełen pakiet, obejmujący nie tylko wizualizacje, karty mieszkań, rzuty 3D, nawigator, ale również wewnętrzne i zewnętrzne wirtualne spacery.

Loading…

Wyniki

Rezerwacja wszystkich segmentów w 6 tygodni

Połączenie naszych działań z umiejętnościami sprzedażowymi założycielki Boss Invest Group dało świetne efekty. Wszystkie segmenty zostały zarezerwowane w 6 tygodni! Na umieszczonym na stronie nawigatorze można było zobaczyć, że praktycznie co tydzień rezerwowany był kolejny segment, co dodatkowo motywowało klientów do podejmowania decyzji o zakupie (dowód społeczny). Cel biznesowy dewelopera – szybka sprzedaż pierwszej inwestycji – dzięki wykorzystaniu dobrych materiałów marketingowych został zrealizowany.

Podsumowaniem tego case’u niech będzie opinia właścicielki Boss Invest Group o naszej współpracy:

⭐⭐⭐⭐⭐

Rendart stworzył dla mojej inwestycji taką stronę internetową wraz z wizualizacjami, wirtualnym spacerem, kartami itd., że po 6 tygodniach sprzedałam całą inwestycję… Nie mam się do czego przyczepić – współpraca była na 5+!.

Ilona Boszko, Prezes Boss Invest Group

Chcesz porozmawiać o marketingu Twojej Inwestycji?

Wyślij wiadomość i skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.