Historie klientów: IBD Development

Strona firmowa
+ Materiały marketingowe dla inwestycji:

Makowa Polana
Sprzedaż 18 segmentów w 3 miesiące!

Osiedle Wolności (ostatni etap)
Sprzedaż 40 mieszkań w 6 miesięcy!

Apartamenty nad Odrą
Nowa inwestycja w trakcie sprzedaży

IBD Development działa na rynku deweloperskim od 2009 roku. Firma w swoim szerokim portfolio ma 10 inwestycji, obejmujących ponad 600 mieszkań oraz domów na terenie Brzegu i okolic. To zespół doświadczonych ekspertów, którzy łączą nowoczesne technologie ze sprawdzonymi rozwiązaniami w branży deweloperskiej. Zaprojektowali i wybudowali m.in.: Osiedle Wolności, Cztery Korony, Liberty Park, Zielone Tarasy, Liberty House czy Villa Park.

Wyzwanie – wizerunek dewelopera

Głównym problemem naszego klienta był fakt, że pomimo bycia niezwykle wiarygodnym deweloperem z największym doświadczeniem oraz największą liczbą realizacji w Brzegu, miał niedopracowany marketing . W takich kwestiach jak branding czy strona firmowa dewelopera było jeszcze wiele do poprawy. Mniejsze firmy z regionu miały bardziej profesjonalny wizerunek i materiały marketingowe niż IBD Development.

Marketing inwestycji deweloperskich – pierwsze kroki

Na początku IBD Development skoncentrował się na tym, by poprawić marketing dewelopera poprzez działania w mediach społecznościowych oraz płatne kampanie reklamowe. W tym celu skontaktował się z firmą 4PEOPLE z Katowic, która zajmuje się m.in. pozycjonowaniem stron, obsługą mediów społecznościowych i marketingiem inwestycji deweloperskich.

Specjaliści 4PEOPLE doradzili firmie, aby – oprócz ustalonych działań – stworzyć dobrą stronę WWW, a także lepiej przedstawić same inwestycje, wykorzystując m.in. dopracowany katalog mieszkań, wizualizacje, karty i inne materiały graficzne. Miało to efektywnie budować pozytywny wizerunek w oczach klientów. Dzięki temu deweloper mógł również uniknąć przepalania budżetu na reklamy, które kierują do nieatrakcyjnych wizualnie landing page’y. 4PEOPLE polecił klientowi ofertę Rendart.

W ten sposób prezes IBD Development spotkał się z właścicielem i założycielem naszej firmy – Maciejem Wężykowskim. Na spotkaniu podjęto decyzję, by marketing oraz branding potraktować kompleksowo. Wiarygodny deweloper miał umocnić pozycję lidera sprzedaży w swoim regioniei poprawić jakość marketingu inwestycji. Przed zespołem Rendart postawiono zadanie przygotowania strony dewelopera oraz strony WWW prowadzonych inwestycji, by efektywnie zwiększyć sprzedażprzyciągać większą liczbę klientów.

WWW dla dewelopera a trwająca sprzedaż

Firma realizowała w tamtym momencie dwa nowe projekty i wkrótce planowała rozpoczęcie sprzedaży. Jednym z nich była inwestycja Makowa Polana, czyli kameralne osiedle w nowoczesnym stylu, obejmujące dziesięć budynków w zabudowie szeregowej. Drugim natomiast było Osiedle Wolności – inwestycja z już zrealizowanymi kilkoma poprzednimi etapami. W Rendart zajęliśmy się przygotowaniem materiałów marketingowych dla ostatniego budynku, obejmującego 40 mieszkań.

Jednocześnie IBD Development prowadził sprzedaż swoich poprzednich inwestycji, które były umieszczone na starej stronie dewelopera. Aby nie wyłączać firmowej strony i sprzedać mieszkania, które zostały z poprzednich projektów, zdecydowaliśmy, że nowe inwestycje będą umieszczone na osobnych domenach, a WWW dewelopera zostanie zmieniona nieco później.

Wiarygodny deweloper z wysokiej jakości materiałami marketingowymi

Po naszej stronie marketing inwestycji polegał przede wszystkim na przygotowaniu materiałów, które zostaną umieszczone na stronie dewelopera oraz zaprojektowaniu witryn inwestycji – Makowej Polany i nowego etapu Osiedla Wolności.

Zakres prac obejmował m.in.:

strony WWW inwestycji z autorskim nawigatorem 360,

wizualizacje architektoniczne,

rzuty 3D lokali,

– treści na strony internetowe,

logotyp inwestycji Makowa Polana,

karty mieszkań.

Ze wsparciem firmy 4PEOPLE, która zajęła się poprawą wizerunku dewelopera i reklamą, obie inwestycje sprzedały się w ok. 5-6 miesięcy! W przypadku Makowej Polany na nowej stronie dla dewelopera zanotowano bardzo niski współczynnik odrzuceń, na co wpływało precyzyjnie targetowanie kampanii reklamowej oraz dopracowana szata graficzna. Klienci  od razu zauważyli, że mają do czynienia z profesjonalnym, wiarygodnym deweloperem. Renoma IBD Development i skuteczność handlowców pozwoliła z sukcesem zakończyć sprzedaż tego przedsięwzięcia już po 3 miesiącach.

Sprawdź, jakie funkcje ma wyszukiwarka mieszkań na stronie Osiedla Wolności

Równolegle prowadziliśmy prace nad stroną firmową dewelopera, która stanowi obecnie zbiorczą wizytówkę pozostałych inwestycji. Gdy sprzedaż poprzednich projektów została zakończona, zamieniliśmy witrynę firmową IBD Development na nową. Dzięki temu strona była ciągle aktywna, a czekanie na sprzedaż poprzednich inwestycji nie blokowało pracy nad nowymi przedsięwzięciami – Makową Polaną i Osiedlem Wolności.

Marketing dla dewelopera a satysfakcja klientów

Branding inwestycji dla IBD Development dał znakomite efekty. Po pół roku klient zgłosił się do nas z nowym przedsięwzięciem. Tym razem zajęliśmy się przygotowaniem strony i materiałów marketingowych dla projektu Apartamenty nad Odrą. Opracowaliśmy witrynę z nawigatorem 360, wizualizacje, rzuty 3D, teksty na stronę, logotyp oraz karty do katalogu mieszkań. Dzięki zachowaniu podobnego do poprzednich realizacji szablonu strony, a także stylu prezentacji inwestycji, wizerunek dewelopera pozostał niezwykle spójny.

Po przygotowaniu brandingu inwestycji otrzymaliśmy od IBD Development opinię o naszej współpracy:

⭐⭐⭐⭐⭐

„Polecam firmę Rendart jako solidnego partnera w prowadzeniu biznesu deweloperskiego. Kilka naszych inwestycji które były wspomagane przez firmę Rendart miało pokrycie i wpasowało się w hasło „sprzedaj zanim wybudujesz”. Jakość wykonania materiałów reklamowych to najwyższa półka. Do zobaczenia na kolejnych inwestycjach.”

Wieslaw Krasinkiewicz, prezes zarządu IBD Liberty

Opracowane przez nas materiały do marketingu inwestycji można zobaczyć na stronie dewelopera.

Praca nad wizerunkiem dewelopera i brandingiem inwestycji – podsumowanie

Firmę Rendart tworzy rozbudowany zespół specjalistów, dzięki czemu pracę nad materiałami dla kilku inwestycji możemy prowadzić równolegle. Realizacja zawsze przebiega według wypracowanego z ponad 400 klientami procesu. Gotowe materiały są przekazywane deweloperowi na bieżąco, dlatego nie musi on czekać na koniec naszych działań, by rozpocząć sprzedaż z profesjonalnymi zasobami marketingowymi.

We wszystkich realizowanych projektach skupiamy się na podkreślaniu zalet danego przedsięwzięcia i atutów lokalizacji. Eksponowana jest przez nas również marka dewelopera. Dążymy do tego, by za pomocą atrakcyjnych materiałów marketingowych inwestycji budować pozytywny wizerunek danej firmy w oczach klientów. Jesteśmy przekonani, że każdy wiarygodny deweloper, który posługuje się w sprzedaży i marketingu profesjonalną stroną WWW, uzupełnioną o wartościowe treści, może z sukcesem zakończyć każdą inwestycję.