Z takim wyzwaniem mierzyła się młoda, prężnie działająca firma G4INVEST przy swojej drugiej inwestycji – Osiedle Fortuny w Radzyminie.
Klienci wchodzi na stronę… i z niej wychodzili. Trzeba było coś z tą sytuacją zrobić, bo na szali stało powodzenie inwestycji.
Pogotowie marketingowe dla inwestycji
Polecono nas na forum dla deweloperów.
Przeanalizowaliśmy wspólnie z klientem materiały graficzne i stronę. Diagnoza: strona wymagała zrobienia od nowa – uproszczenia, podkreślenia walorów, klarownej prezentacji atutów lokalizacji, dostosowania pod urządzenia mobilne. Dodatkowo klient zdecydował się na nowa karty w wersji 3D oraz spacer wirtualny. Na wrześniowe targi zaprojektowaliśmy mu dodatkowo bardzo wygodną ulotkę 20x20cm.
Efekt?
Przerósł nasze oczekiwania!
Już po zaledwie miesiącu przybyło kilka nowych rezerwacji.

Wirtualny spacer


Masz podobne wyzwanie?
Wspieramy właścicieli firmy deweloperskich i menedżerów marketingu w promocji i sprzedaży inwestycji deweloperskich.
Porozmawiajmy jakie materiały graficzne najlepiej wspomogą proces zakupowy Twoich klientów.