Wizualizacje 3D inwestycji mieszkaniowych

Kluczowy element działań marketingowych i sprzedażowych w każdej inwestycji deweloperskiej.

Wizualizacje architektoniczne to jeden z najważniejszych elementów materiałów marketingowych dotyczących inwestycji deweloperskiej – strony internetowej, katalogu czy billboardu. Umożliwiają sprzedaż inwestycji na długo przed zakończeniem budowy. Wizualizacje 3D osiedli lub pojedynczych budynków pozwalają pokazać klientowi walory inwestycji, a nie wyłącznie o nich opowiadać. W wygodny i bardzo efektywny sposób pomagają zaprezentować rozmieszczenie budynków, ich skalę oraz okolicę osiedla. To niezwykle istotne, zwłaszcza wtedy, gdy inwestycja jest podzielona na kilka etapów.

Dzięki wizualizacji 3D Twój klient dowie się wszystkiego o umiejscowieniu parkingów, zieleni wokół budynków, placach zabaw, wyglądzie balkonów czy ogródków. Każda inwestycja ma w sobie coś wyjątkowego, np. piękne podwórka czy eleganckie lobby. Warto te wyróżniki podkreślić, a to właśnie umożliwią przyciągające uwagę, realistyczne wizualizacje architektoniczne. Ważny jest odpowiedni kadr, przedstawiający atuty przedsięwzięcia. Z przyjemnością doradzimy, w jaki sposób najlepiej zrealizować wizualizacje osiedli, budynków wielorodzinnych czy pojedynczych domów. Nasz zespół doświadczonych grafików przygotuje najwyższej jakości wizualizacje, które sprawią, że klient zakocha się w inwestycji już od pierwszego spojrzenia.

Zastosowanie wizualizacji 3D

Nawigatory na stronie internetowej

Umożliwiają klientowi dokonanie wyboru mieszkania, które najbardziej mu odpowiada. Pozwalają także na porównanie poszczególnych typów mieszkań. Więcej o stronach inwestycji.

Plansze do pracy z klientem

Obrazują klientowi układ inwestycji, powiązania komunikacyjne, wejścia, odległości od miejsc postojowych czy placów zabaw. Pozwalają lepiej zorientować się w przestrzeni powstającej inwestycji.

Billboardy

Dopracowane i realistyczne wizualizacje to podstawa billboardów mających skutecznie reklamować jeszcze nieukończone inwestycje deweloperskie. To często one są pierwszą stycznością potencjalnych klientów z informacją o nowej inwestycji. Więcej o materiałach drukowanych.

Zdjęcia w ogłoszeniach na portalach

Wizualizacja 3D to bazowy nośnik informacji o sprzedawanej inwestycji. To na nią najpierw patrzy potencjalny klient i to ona może zdecydować, czy poważniej zainteresuje się ofertą.

Slidery (galerie na stronach internetowych)

Wypełnione dobrymi wizualizacjami 3D przekonują klienta, że warto zamieszkać w danej inwestycji. Powinny przedstawiać rzeczywistość najrealniej, jak to możliwe. Klient może ocenić zastosowane materiały elewacyjne, detale zadaszeń czy przestronność tarasów. Więcej o stronach inwestycji.

Katalogi

W przypadku np. osiedli, wizualizacje zewnętrzne zebrane w katalogu ułatwiają komunikację sprzedawców w czasie rozmów w biurze sprzedaży czy na targach. Ułożone we wciągającą historię są podstawowym narzędziem do pracy z klientem. Więcej o materiałach drukowanych.

Posty w mediach społecznościowych

Fotorealistyczna, oryginalna wizualizacja architektoniczna o wiele skuteczniej przyciąga uwagę, niż obrazek z internetowego banku zdjęć czy rysunek techniczny.

Które wizualizacje 3D najlepiej wybrać?

Wizualizacje z lotu ptaka

Przedstawiamy Projekt Zagospodarowania Terenu – układ infrastruktury, parkingi, garaże, place zabaw, wejścia, wjazdy, śmietniki, ogrodzenie i sąsiedztwo. Wizualizacje z lotu ptaka są o wiele bardziej czytelne i przyjazne oku, niż płaski plan zagospodarowania. Łatwiej zobrazować sobie ułożenie względem siebie poszczególnych budynków oraz całej inwestycji w kontekście sąsiednich działek.

Wizualizacja z perspektywy człowieka

To podstawowa wizualizacja architektoniczna. Pokazujemy codzienny widok użytkownika. Doskonale widoczne są materiały elewacyjne, balkony, ogródki, strefy wejściowe i rozwiązania systemowe. Klient może zobaczyć wszystko tak, jakby znajdował się w miejscu powstałej inwestycji, jeszcze zanim wejdzie do wnętrza mieszkania.

Wizualizacje ogródków

Pokazują bardziej kameralną przestrzeń, w której użytkownik może się zrelaksować. Obrazują, ile miejsca ma na odpoczynek i jak ono wygląda. Najczęściej prezentowany jest taras i duże okno balkonowe, które stanowi atut mieszkania.

Wizualizacje tarasów i balkonów

Można dzięki nim przedstawić rodzinną codzienność użytkowników, wielkość balkonów i przykłady ich praktycznego wykorzystania przez mieszkańców.

Wizualizacje wieczorne

To niezwykle klimatyczne ujęcia, które przedstawiają inwestycję w taki sposób, w jaki widzą ją mieszkańcy wracający wieczorem do domu z pracy, świętujący ze znajomymi czy odpoczywający z rodziną.


Wspieramy właścicieli firmy deweloperskich i menedżerów marketingu w promocji i sprzedaży inwestycji deweloperskich.

Porozmawiajmy jakie materiały graficzne najlepiej wspomogą proces zakupowy Twoich klientów.