Wypełnij formularz, aby uzyskać dostęp do nagrania
Czego dowiesz się z nagrania konferencji
- Jakie są kluczowe elementy skutecznego marketingu i sprzedaży w inwestycji deweloperskiej w 2024 r.
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie zbudować zaufanie klientów
- Kiedy warto ukrywać ceny na stronie inwestycji
- Jak zbudować plan marketingowy i sprzedażowy na 2024 r.?
- Co warto śledzić, by trzymać rękę na pulsie w tak często zmieniających się warunkach?
- Scenariusze – kto kupuje na rynku w 2024 roku?
- Jakie zmiany nas czekają w Facebooku w 2024 z uwagi na płatne subskrypcje?
- Co nowego w Google się pojawi, co warto mieć na uwadze?
- Na co zwrócić uwagę podczas konwersji telefonicznej leadów?
- Postawy wspierające współpracę z Klientem
- Jak proponować mieszkania, które są mniej atrakcyjne?
- Sposoby sprzedaży końcówek nieruchomości
Partner wydarzenia
Agenda konferencji
Maciej Wężykowski
Czego dowiesz się od Macieja:
- Jakie są kluczowe elementy skutecznego marketingu i sprzedaży w inwestycji deweloperskiej w 2024 r.
- Jak wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie zbudować zaufanie klientów
- Kiedy warto ukrywać ceny na stronie inwestycji?
O prelegencie:
„Od 9 lat rozwijam Rendart – firmę wąsko wyspecjalizowaną w tworzeniu materiałów marketingowo-sprzedażowych dla inwestycji i firm deweloperskich. Razem z moim zespołem mieliśmy okazję obsłużyć już ponad 600 inwestycji z całej Polski – od doradztwa marketingowego, przez wizualizacje, wirtualne spacery, strony i zaawansowane interaktywne nawigatory mieszkań, aż po karty mieszkań czy branding inwestycji. Jestem architektem z wykształcenia, grafikiem z zamiłowania, przedsiębiorcą z wyboru. Pasjonuję się usprawnianiami procesów w firmie i przenoszeniu ich do świata online. ”
Joanna Rechnio
Czego dowiesz się od Joanny:
- Jak zbudować plan marketingowy i sprzedażowy na 2024 r.?
- Jakie kanały wybrać, by ten plan zrealizować?
- Co warto śledzić, by trzymać rękę na pulsie w tak często zmieniających się warunkach?
- Scenariusze – kto kupuje na rynku w 2024 roku?
- Jakie zmiany nas czekają w Facebooku w 2024 z uwagi na płatne subskrypcje?
- Co nowego w Google się pojawi, co warto mieć na uwadze?
O prelegencie:
Planuje, rekomenduje, analizuje, organizuje, nadzoruje i radzi. W Agencji 4PEOPLE obecna od 2007 roku. Obecnie Dyrektor Operacyjna. Posiadaczka wielu certyfikatów, w tym: Customer Centric Selling, Key Account Management oraz certyfikatów Google Partners. W pracy uwielbia wcielać w życie 7 nawyków skutecznego działania S.R. Coveya.
Kiedy nie pracuje i nie myśli o pracy, czyta kryminały. Głównie: Agatha Christie, Joanna Chmielewska, John Grisham, Marek Krajewski, Karin Slaughter. Poza tym jeździ na łyżwach i nartach, pływa (prawie zawodowo) i podróżuje.
Norbert Grezel
Czego dowiesz się od Norberta:
- Na co zwrócić uwagę podczas konwersji telefonicznej leadów?
- Postawy wspierające współpracę z Klientem
- Jak proponować mieszkania, które są mniej atrakcyjne?
- Sposoby sprzedaży końcówek nieruchomości
O prelegencie:
Certyfikowany coach, trener biznesu oraz Mindfulness z ponad 14-letnim doświadczeniem w sprzedaży.
Wyróżniony podczas X Gali Polish National Sales Awards w kategorii Trener Sprzedaży za skuteczność oraz nowoczesność w wykorzystywaniu narzędzi trenerskich dla branży nieruchomości.
Jako pośrednik aktywnie działał przez ponad 7 lat prowadząc sprzedaż na rynku wtórnym oraz pierwotnym. Pełnił rolę menadżera inwestycji deweloperskich, których zarządzał sprzedażą. Zajmował się najmem oraz doradztwem inwestycyjnym w nieruchomościach tworząc jednocześnie zespół wspomagający obsługę Klientów zainteresowanych tego rodzaju usługą.
Panel dyskusyjny i sesja pytań
Paneliści:
- Maciej Wężykowski – Rendart
- Joanna Rechnio – 4PEOPLE
- Norbert Grezel – Gildia Trenerska
- Marcin Krasoń – Otodom Analytics
- Zbigniew Galon – AP7 Group