Materiały drukowane dla deweloperów

Podczas spotkań z klientami w atrakcyjny sposób przedstawisz swoją ofertę.

Dobrze zaprojektowane drukowane materiały reklamowe dla deweloperów nie tylko ułatwiają prezentację inwestycji podczas spotkań na żywo, ale także zostają z potencjalnym klientem na dłużej, pozwalając mu za każdym razem łatwo wrócić do szczegółów oferty. Skutecznie wspierają proces sprzedażowy w biurze, przedstawiając walory lokalizacji, całej inwestycji oraz konkretnego mieszkania. Materiały marketingowe doskonale sprawdzają się także podczas eventów takich jak np. targi. Klient może zabrać materiały ze sobą i spokojnie przeanalizować je w domu, podejmując decyzję o zakupie.

Przygotowujemy ulotki, foldery reklamowe, cenniki, bannery, billboardy i inne materiały do druku, które stanowią znakomitą reklamę offline oraz proste i efektywne narzędzie do prezentacji oferty. Dbamy o spójność materiałów marketingowych z brandingiem i stroną internetową dewelopera, co podkreśla jego profesjonalne podejście do inwestycji. Materiały reklamowe projektujemy zgodnie z procesem sprzedażowym i opowieścią, jaką sprzedawca przedstawi potencjalnemu klientowi – od lokalizacji po dane mieszkania.

Potrzebujesz wsparcia z marketingiem Twojej inwestycji?

UMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

Materiały marketingowe – gdzie użyć?

W biurze sprzedaży

Atrakcyjne materiały drukowane to podstawa rozmów o ofercie i podarunek, który klient zabierze ze sobą do domu. Dzięki materiałom reklamowym może spokojnie podjąć decyzję o zakupie.

Podczas targów nieruchomości

Materiały marketingowe takie jak ulotki, na targach są bardzo popularną formą promocji inwestycji. Podczas eventów sprawdzą się także przyciągające wzrok bannery oraz roll-upy.

W innej formie ogłoszeniowej

Dobrze zaprojektowane reklamowe materiały drukowane stanowią świetny dodatek np. do gazetki związanej z nieruchomościami. Klient nie musi ponownie wertować całości, by znaleźć informacje o inwestycji. Ulotkę może od razu zabrać ze sobą.

Jako materiał dla partnerów

Materiały przygotowane do druku wykorzystają np. biura nieruchomości, z którymi współpracujesz.

Jakie materiały drukowane wybrać?

Ulotki

Małe, łatwe do zabrania materiały, zazwyczaj jednostronicowe. Zawierają najważniejsze informacje związane z ofertą w atrakcyjnej wizualnie formie.

Katalogi, foldery składane

Najczęściej wybierane przez klientów. Przedstawiamy w nich wszystkie typy mieszkań z metrażami, potrzebne dane kontaktowe i wizualizacje. Przydają się w biurze sprzedaży.

Teczki deweloperskie i ofertowe

Teczki zostają z klientem na dłużej, warto by podkreślały walory inwestycji.

Banery, billboardy

Billboardy na mieście lub przy trasach i banery na budowie to nadal skuteczna forma poinformowania klientów o nowej inwestycji.