Materiały drukowane

Podczas spotkań z klientami w atrakcyjny sposób przedstawisz swoją ofertę.

Dobrze zaprojektowane materiały drukowane nie tylko ułatwiają prezentację inwestycji podczas spotkań na żywo, ale także zostają z potencjalnym klientem na dłużej, pozwalając mu za każdym razem łatwo wrócić do szczegółów oferty. Skutecznie wspierają proces sprzedażowy w biurze, przedstawiając walory lokalizacji, całej inwestycji oraz konkretnego mieszkania. Materiały drukowane doskonale sprawdzają się także podczas eventów takich jak np. targi. Klient może zabrać materiały ze sobą i spokojnie przeanalizować je w domu, podejmując decyzję o zakupie.

Przygotowujemy ulotki, foldery reklamowe, cenniki, bannery, billboardy i inne materiały do druku, które stanowią znakomitą reklamę offline oraz proste i efektywne narzędzie do prezentacji oferty. Dbamy o spójność materiałów drukowanych z brandingiem i stroną internetową dewelopera, co podkreśla jego profesjonalne podejście do inwestycji. Projektujemy je zgodnie z procesem sprzedażowym i opowieścią, jaką sprzedawca przedstawi potencjalnemu klientowi – od lokalizacji po dane mieszkania.

Materiały drukowane – gdzie użyć?

W biurze sprzedaży

Atrakcyjne materiały drukowane to podstawa rozmów o ofercie i podarunek, który klient zabierze ze sobą do domu. Dzięki materiałom może spokojnie podjąć decyzję o zakupie.

Podczas targów nieruchomości

Materiały drukowane takie jak ulotki, na targach są bardzo popularną formą promocji inwestycji. Podczas eventów sprawdzą się także przyciągające wzrok bannery oraz roll-upy.

W innej formie ogłoszeniowej

Dobrze zaprojektowane materiały drukowane stanowią świetny dodatek np. do gazetki związanej z nieruchomościami. Klient nie musi ponownie wertować całości, by znaleźć informacje o inwestycji. Ulotkę może od razu zabrać ze sobą.

Jako materiał dla partnerów

Materiały przygotowane do druku wykorzystają np. biura nieruchomości, z którymi współpracujesz.

Jakie materiały drukowane wybrać?

Ulotki

Małe, łatwe do zabrania materiały, zazwyczaj jednostronicowe. Zawierają najważniejsze informacje związane z ofertą.

Foldery składane

Najczęściej wybierane przez klientów. Przedstawiamy w nich wszystkie typy mieszkań z metrażami, potrzebne dane kontaktowe i wizualizacje.

Bannery i billboardy

Samodzielne przygotowanie przez klienta plików do druku w dobrej jakości może się nie udać. Materiały tego typu muszą zawierać podstawowe informacje i jednocześnie być bardzo czytelne.


Wiesz już, że skuteczny marketing to także działania offline. Chętnie zajmiemy się tym dla Ciebie i Twoich klientów.

Wspieramy właścicieli firmy deweloperskich i menedżerów marketingu w promocji i sprzedaży inwestycji deweloperskich. Porozmawiajmy jakie materiały graficzne najlepiej wspomogą proces zakupowy Twoich klientów.