
Szybka wycena kart lokali
„Mała czarna” działań z klientami
Potrzebujesz przemyślanych i pięknych kart domów lub mieszkań?
Wyślij nam projekt inwestycji, a my przenalizujemy dokładnie układy mieszkań i przygotujemy precyzyjną wycenę.
Kompaktowe, ale potężne narzędzie dla marketerów i biur sprzedaży inwestycji deweloperskich
Narzędzie przydatne na każdym etapie procesu zakupowego
Karta mieszkania to jedno z najlepszych narzędzi graficznych i podstawa w sprzedaży nieruchomości. Twój każdy potencjalny klient, zainteresowany zakupem konkretnego lokalu, będzie przeglądał właśnie jego kartę. Dzięki niej w małej, zbiorczej formie możesz pokazać wiele walorów zarówno całej inwestycji, jak i wybranego mieszkania.
Walory lokalu i inwestycji w jednym miejscu
Nasze karty lokali 3D przedstawiają nie tylko techniczne aspekty danej przestrzeni (wielkość i układ pomieszczeń, umiejscowienie na piętrze, zestawienie powierzchni), ale również podkreślają cechy szczególne danego mieszkania, np. możliwość wydzielenia kuchni, południowy taras, duże okna, prywatny ogród, dodatkową łazienkę itd. Mogą również wskazywać najważniejsze atuty inwestycji – atrakcyjną lokalizację czy wysoki standard wykonania.
Najważniejsze elementy kart mieszkań lub domów to zazwyczaj rzuty 3D oraz wizualizacje 3D. Dzięki nim możesz pokazać klientowi inwestycję w piękny, plastyczny i dużo bardziej czytelny sposób, niż zrobią to skomplikowane rysunki architektoniczne, niezrozumiałe dla większości kupujących. Na kartach nie zabraknie również danych kontaktowych do biura sprzedaży i logotypu inwestycji.
Gdzie warto wykorzystać karty mieszkań i domów?
Dobrze opracowane karty mieszkań są skutecznym narzędziem marketingowym zarówno podczas spotkań na targach lub w biurze z klientem, jak i w działaniach promocyjnych w internecie. To one pomogą przeprowadzić klienta przez proces analizy oraz wyboru wymarzonego mieszkania. Z powodzeniem uzupełnią ulotkę czy katalog. Uczestnicy spotkań zabiorą ze sobą do domu jeden arkusz, który będzie zawierał komplet informacji o danym mieszkaniu w bardzo atrakcyjnej wizualnie formie. W ten sposób możesz ułatwić i przyspieszyć prezentację, gdy klient nie ma zbyt wiele czasu, ale chce np. przyjrzeć się kilku lokalom. Na wydrukowanej karcie mieszkania można także zanotować dodatkowe informacje. To właśnie ten materiał potencjalny klient będzie omawiał z rodziną, by podjąć jedną z najważniejszych decyzji w życiu.
W działaniach marketingowych online kartę mieszkania wykorzystasz przede wszystkim w nawigatorze lub na podstronie z lokalami. Warto podpiąć ją pod przyciskiem wezwania do działania (np. „Zobacz plan”), a dodatkowo umożliwić wysyłkę na adres e-mail . W ten sposób zbierzesz cenną bazę mailową klientów. Karty lokali świetnie sprawdzą się także w mediach społecznościowych. Zawierające je posty przyciągną wzrok i natychmiast przekażą najważniejsze informacje o danym mieszkaniu.