Sprawdź, jak wyglądają zaprojektowane przez nas logotypy inwestycji i firm deweloperskich
Szybka wycena Twojego nowego logo firmowego lub inwestycji
Fundament brandingu każdej inwestycji i marki dewelopera
Nie wiesz czy lepiej postawić na promowanie marki inwestycji czy firmy?
W ramach bezpłatnej konsultacji wspólnie przeanalizujemy Twoją sytuację i porównamy różne rozwiązania.
Jakie elementy brandingu możemy dla Ciebie przygotować?
Unikalna identyfikacja wizualna dla budynku lub osiedla, dzięki której nie zginiesz w gąszczu konkurencji
Podstawowym założeniem brandingu jest budowanie świadomości marki. To działania, które mają za zadanie określić oraz pozytywnie zakorzenić Twoją inwestycję deweloperską i firmę w świadomości potencjalnych klientów.
Jednym z najważniejszych elementów brandingu jest identyfikacja wizualna, dzięki której możesz wyróżnić się na tle konkurencji – Twoje materiały będą spójne, przyciągające wzrok i niezwykle estetyczne. Łatwiej zdobędziesz zaufanie szerokiego grona odbiorców. Świadomość marki, zbudowana na przemyślanych fundamentach, pozwoli na stworzenie długotrwałej więzi z klientem i ułatwi szereg działań marketingowych.
Tworzenie identyfikacji wizualnej dla deweloperów rozpoczynamy od wyboru nazwy inwestycji lub firmy, czyli namingu. Dobra, chwytliwa, zapadająca w pamięć nazwa jest znakomitym początkiem aktywności marketingowej – dobieramy do niej ciekawy slogan i wolną domenę. Później projektujemy logotyp wraz z linią kolorystyczną inwestycji bądź całej firmy deweloperskiej.
Nazwy oraz logo przygotowujemy minimum 3 (a często 4-6) propozycje, dopasowane do Twoich wymagań i charakteru danego przedsięwzięcia. Tworzymy takie znaki graficzne, które dobrze wyglądają zarówno w internecie, na drukach jak i docelowo na tabliczce przed inwestycją. Na bazie wypracowanej identyfikacji wizualnej jesteśmy w stanie przygotować resztę materiałów marketingowych. Ważne, by elementy takie jak: strona internetowa, ulotki, banery czy karty lokali łączyły się w jednym nurcie graficznym, opartym na głównych założeniach danej inwestycji.