Wyzwanie

  • Deweloper z sukcesem zakończył sprzedaż swojej pierwszej inwestycji w 2022 r. i mimo obecnej trudnej sytuacji na rynku chciał uruchomić kolejną w 2023 r.
  • Lokale wpisywały się w założenia programu Kredyt 2%.
  • Deweloper mocno poszerzył listę dodatkowych działań wspierających dla kupujących.

Rozwiązanie

Stworzyliśmy kompleksowy zestaw materiałów marketingowych, który pozwala bardzo wygodnie i intuicyjnie zapoznać się z walorami inwestycji, elementami wsparcia dla kupujących ora

Inwestycja po kilku miesiącach sprzedaży ma aktualnie zarezerwowanych lub sprzedanych 75% segmentów.

Masz podobne wyzwanie? Porozmawiajmy!

Na czym się skupiliśmy?

Zastanawiasz się, co najlepiej sprawdzi się w Twojej inwestycji?

Co otrzymał nasz klient?

Potrzebujesz takich materiałów w swojej inwestycji?