Wyzwanie
- Przygotowanie się na dalsze intensywne budowanie marki deweloperskiej
- Zebranie dotychczasowych realizacji deweloperskich w jednym miejscu.
- Zaprezentowanie wszystkich walorów nowych, większych niż wcześniej, inwestycji.
- Uspójnienie wizerunku inwestycji oraz brandu firmy.
- Zwrócenie uwagi klientów na rozbudowany wachlarz dodatkowych usług (wewnętrznych i zewnętrznych).
Rozwiązanie
- Stworzyliśmy wielozakładkową stronę firmową z rozbudowanymi podstronami inwestycji.
- Wszystkie działania projektowe oparliśmy o identyfikację wizualną Dom+ z charakterystycznym motywem “Plusika”
- Zrealizowaliśmy kompleksowe materiały marketingowe dla nowej inwestycji “Osiedle Jaśminowa”
- Przygotowaliśmy dedykowane podstrony oferowanych usług i wsparcia (Dom pod Klucz, Wsparcie finansowe, Budowa domów na zlecenie indywidualne, Program „Zamień Stare na Nowe”).
- Atrakcyjnie zaprezentowaliśmy misję, wizję, zespół i dorobek realizacji firmy.
- Odtworzyliśmy zrealizowane inwestycje w ramach archiwalnych podstron.