Wyzwanie

  • Przygotowanie się na dalsze intensywne budowanie marki deweloperskiej
  • Zebranie dotychczasowych realizacji deweloperskich w jednym miejscu.
  • Zaprezentowanie wszystkich walorów nowych, większych niż wcześniej, inwestycji.
  • Uspójnienie wizerunku inwestycji oraz brandu firmy.
  • Zwrócenie uwagi klientów na rozbudowany wachlarz dodatkowych usług (wewnętrznych i zewnętrznych).

Rozwiązanie

  • Stworzyliśmy wielozakładkową stronę firmową z rozbudowanymi podstronami inwestycji.
  • Wszystkie działania projektowe oparliśmy o identyfikację wizualną Dom+ z charakterystycznym motywem “Plusika”
  • Zrealizowaliśmy kompleksowe materiały marketingowe dla nowej inwestycji “Osiedle Jaśminowa”
  • Przygotowaliśmy dedykowane podstrony oferowanych usług i wsparcia (Dom pod Klucz, Wsparcie finansowe, Budowa domów na zlecenie indywidualne, Program „Zamień Stare na Nowe”).
  • Atrakcyjnie zaprezentowaliśmy misję, wizję, zespół i dorobek realizacji firmy.
  • Odtworzyliśmy zrealizowane inwestycje w ramach archiwalnych podstron.

Masz podobne wyzwanie? Porozmawiajmy!

Na czym się skupiliśmy?

Zastanawiasz się, co najlepiej sprawdzi się na Twojej stronie firmowej?

Na czym się skupiliśmy?

Co jeszcze otrzymał klient?

Potrzebujesz takich materiałów w swojej inwestycji?