Wyzwanie
- Pokazanie wszystkich walorów ciekawej inwestycji w centrum Gliwic
- Zaprojektowanie strony www, która odda charakter budynku.
- Zaprezentowanie skomplikowanego, plombowego budynku o rozrzeźbionej bryle na narożnej działce, w otoczeniu kamienic i parku.
- Przedstawienie 61 mieszkań o 39 unikalnych układach.
- Zaprezentowanie wnętrz tak, aby trafiły do bardziej wymagającego klienta
- Stworzenie komunikacji wizualnej, która będzie dopasowana do grupy docelowej i odda miejski charakter inwestycji premium
Rozwiązanie
- Przeanalizowaliśmy walory inwestycję – wyszczególniliśmy 15 kluczowych i to na nich oparliśmy koncepcję strony, brandingu, wizualizacji
- Stworzyliśmy wizualizacje zewnętrzne, które doskonale zaprezentowały budynek w kontekście pierzei kamienic, parku ale także zabudowy sąsiadującej
- Wytworzyliśmy rzuty 3D i wizualizacje wnętrz w indywidualnym, eleganckim stylu, który świetnie wpisuje się w gusta klientów docelowych
- Zaprezentowaliśmy wszystkie 61 mieszkań (aż 38 różnych układów!) w formie pięknych i czytelnych rzutów 3D
- Zaprojektowaliśmy komunikację wizualną, która oddaje charakter premium inwestycji
- Stworzyliśmy pakiet materiałów drukowanych dla sprzedawców: teczka, wizytówki, papier firmowy i spersonalizowana stopka mailowa