Wyzwanie

  • Pokazanie wszystkich walorów ciekawej inwestycji w centrum Gliwic
  • Zaprojektowanie strony www, która odda charakter budynku.
  • Zaprezentowanie skomplikowanego, plombowego budynku o rozrzeźbionej bryle na narożnej działce, w otoczeniu kamienic i parku.
  • Przedstawienie 61 mieszkań o 39 unikalnych układach.
  • Zaprezentowanie wnętrz tak, aby trafiły do bardziej wymagającego klienta
  • Stworzenie komunikacji wizualnej, która będzie dopasowana do grupy docelowej i odda miejski charakter inwestycji premium

Rozwiązanie

  • Przeanalizowaliśmy walory inwestycję – wyszczególniliśmy 15 kluczowych i to na nich oparliśmy koncepcję strony, brandingu, wizualizacji
  • Stworzyliśmy wizualizacje zewnętrzne, które doskonale zaprezentowały budynek w kontekście pierzei kamienic, parku ale także zabudowy sąsiadującej
  • Wytworzyliśmy rzuty 3D i wizualizacje wnętrz w indywidualnym, eleganckim stylu, który świetnie wpisuje się w gusta klientów docelowych
  • Zaprezentowaliśmy wszystkie 61 mieszkań (aż 38 różnych układów!) w formie pięknych i czytelnych rzutów 3D
  • Zaprojektowaliśmy komunikację wizualną, która oddaje charakter premium inwestycji
  • Stworzyliśmy pakiet materiałów drukowanych dla sprzedawców: teczka, wizytówki, papier firmowy i spersonalizowana stopka mailowa

Masz podobne wyzwanie? Porozmawiajmy!

Na czym się skupiliśmy?

Zastanawiasz się, co najlepiej sprawdzi się na stronie Twojej inwestycji?

Strona inwestycji “Moniuszki 13”

Co jeszcze otrzymał klient?

Potrzebujesz takich materiałów w swojej inwestycji?