Wyzwanie
- Stworzenie nowej strony firmowej, która połączy dużą ilość dotychczasowych inwestycji dewelopera
- Wzmocnienie marki dewelopera
- Poprawa konwersji strony www
- Komunikacja programu “Kredyt 2%”, który wszedł w życie trakcie trwania prac nad projektem nowej strony
- Przedstawienie rozbudowanych usług dodatkowych oferowanych przez dewelopera klientom prywatnym i inwestycyjnym
- Wydzielenie oferty dedykowanej pod klienta inwestycyjnego
- Pokazanie wielu dostępnych typów lokali w obrębie kilku inwestycji
- Integracja strony z wewnętrznym CRM klienta
- Przygotowanie wizerunku dewelopera sieci pod ewentualną ekspansję poza granicami woj. opolskiego
Rozwiązanie
- Zaprojektowaliśmy klarowną strukturę strony firmowej z podstronami inwestycji
- Wytworzyliśmy osobną podstronę prezentującą inicjatywę inwestora na rzecz mieszkańców i osiedla wraz z autentycznymi zdjęciami zadowolonych klientów
- Strony zaprojektowaliśmy tak, żeby uzyskać jak najwięcej wewnętrznych podlinkowań
- Zastosowaliśmy najlepsze praktyki poprawiające konwersję
- Wytworzyliśmy rozbudowaną sekcję z typami lokali obejmującą wszystkie dostępne inwestycje
- Wytworzyliśmy także podstronę dedykowaną klientowi inwestycyjnemu