Wyzwanie

  • Stworzenie nowej strony firmowej, która połączy dużą ilość dotychczasowych inwestycji dewelopera
  • Wzmocnienie marki dewelopera
  • Poprawa konwersji strony www
  • Komunikacja programu “Kredyt 2%”, który wszedł w życie trakcie trwania prac nad projektem nowej strony
  • Przedstawienie rozbudowanych usług dodatkowych oferowanych przez dewelopera klientom prywatnym i inwestycyjnym
  • Wydzielenie oferty dedykowanej pod klienta inwestycyjnego
  • Pokazanie wielu dostępnych typów lokali w obrębie kilku inwestycji
  • Integracja strony z wewnętrznym CRM klienta
  • Przygotowanie wizerunku dewelopera sieci pod ewentualną ekspansję poza granicami woj. opolskiego

Rozwiązanie

  • Zaprojektowaliśmy klarowną strukturę strony firmowej z podstronami inwestycji
  • Wytworzyliśmy osobną podstronę prezentującą inicjatywę inwestora na rzecz mieszkańców i osiedla wraz z autentycznymi zdjęciami zadowolonych klientów
  • Strony zaprojektowaliśmy tak, żeby uzyskać jak najwięcej wewnętrznych podlinkowań
  • Zastosowaliśmy najlepsze praktyki poprawiające konwersję
  • Wytworzyliśmy rozbudowaną sekcję z typami lokali obejmującą wszystkie dostępne inwestycje
  • Wytworzyliśmy także podstronę dedykowaną klientowi inwestycyjnemu

Masz podobne wyzwanie? Porozmawiajmy!

Na czym się skupiliśmy?

Zastanawiasz się, co najlepiej sprawdzi się na stronie Twojej inwestycji?

Podstrona inwestycji “Osiedle Róży Wiatrów”

Potrzebujesz takich materiałów w swojej inwestycji?